fredag 30. november 2012

Rubens barn, et gavetips til gutt og jente

Har du hørt om Rubens barn?
Ikke?
Da bør du ta en titt.

Det er noen nydelige dukker, som passer for både jenter og gutter, og barn og gamle. Ja, jeg vet at de brukes rundt på gamlehjem. Mange demente liker å fikle med disse, de ser så vennlige ut :)

Nå håper jeg ingen sladrer til Stella(hehe), men i julegave skal hun nemlig få en slik dukke.
Vi valgte å kjøpe en som minner om henne; blondt hår og blå øyne.


















Derfor ble det Rubens Little Party Ida :) Så dette er da Ida, en slik dukke får Stella til jul.
Hun er 40 cm og veier 550 gram. Så får jeg etterhvert strikke og sy fler klær til henne ;)

Vi bestilte fra vidunderbarn.no, og fikk den rimelig kjapt i posten :)

Så dette er da et gavetips til dere som ikke vet hva dere skal gi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Live for today, because yesterday is over and tomorrow may never come.